مرکز فرهنگی هنری  فیروزکوه

 

این مرکز از سال   1384         فعالیت خود را آغاز نمود و تا این لحظه فعالیت خود را با کارگاه های فرهنگی و ادبی ادامه داده است.

 

در حال حاضر این مجموعه دارای             8527   جلد کتاب در فضایی                 با مساحت   حدود 407        متر مربع دارای سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا می باشد.

 

 

 

خدمات مرکز :خدمات فرهنگی،هنری،ادبی و برگزاری کلاس های ویژه شهریه ای

 

 

بخش های مرکز :

 

کتابخانه کودک ونوجوان

سالن آمفی تئاتر در مساحت  حدود 100 متر مربع 

کارگاه ویژه خردسالان

 

 

امکانات ویژه مرکز :

پروژکشن، پرده نمایش فیلم

اسپیکر

 

امکانات کارگاهی:کارگاهنقاشی و سفالگری ویژه اعضا خردسال

خدمات فراگیر :

روز و ساعات فعالیت :

مثال: در ایام کرونا:   9 تا 15                           روزهای عادی : 9 تا 15

روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

 

پرسنل :

1مربی فرهنگی،  ۱ نفر مسئول مرکز ، 1 نفر نیروی هنری،  1 نفر نیروی ادبی، 1 نفر خدمات

 

شرایط عضویت :

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

 

نشانی :

فیروزکوه.میدان امام علی (ع) خیابان سایت اداری

تلفن :

02176448190

فکس:

02176448190

   

 

  • 1400/06/16 - 10:31
  • تعداد بازدید: 11570
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پژوهشگران نوجوان برای مشارکت در سیزدهمین هفته پژوهش آماده می شوند.

اعضا  باشگاه پژوهشگران نوجوان آثار پژوهشی خود را جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره هفته پژوهش به واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ هفتمین نشست مجازی باشگاه پژوهشگران نوجوان استان تهران با عنوان " اهداف ، سوالات و فرضیه های پژوهش" با مشارکت ۷۳  نفر از اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد. مریم رضایی  پژوهشگر و عضو نهاد پژوهشی استان تهران ضمن ترغیب و آسان سازی پژوهش برای نوجوانان این نشست را  به صورت تعاملی و کارگاهی با اعضا برگزار کرد.

مریم رضایی در این نشست با اشاره به اهمیت تعیین اهداف کلی و جزیی در پژوهش افزود: هدف  اساسی ترین بخش پژوهش است و نشان می دهد که پژوهشگر به دنبال یافتن چه چیزی است و یا قصد تعیین چه چیزی را دارد.

در ادامه این نشست مجازی کارشناس مدعو با تشریح سوالات و فرضیه های پژوهش تاکید کرد: سوال و فرضیه درپژوهش راهنمای خوبی برای موفقیت در مراحل بعدی کار و مشخص کردن شیوه های جمع آوری اطلاعات هستند. که با بیان خبری در نتیجه جمع آوری داده ها رد یا اثبات می شوند. در پایان این نشست تعاملی در خصوص  شیوه های جمع آوری داده های پژوهشی و شناخت و انتخاب منابع پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت